مقاله تحقيقي گياه دارويي آنغوزه
نوشته شده توسط : زپو

 مقاله تحقيقي گياه دارويي آنغوزه


مقاله تحقيقي گياه دارويي آنغوزه، يك مجموعه تحقيقاتي در مورد كليات اين گياه دارويي مي باشد و در ده صفحه بصورت PDF تهيه شده و بصورت فايل زيپ قابل دانلود و استفاده مي باشد. همچنين اين مقاله با توجه به نياز منابع طبيعي استان فارس به اطلاعات رويشي و زيست محيطي و بيولوژي و كاربردها و ميزان مصرف و صادرات آن و همچنين خواص درماني آن، تهيه و با نمره ممتاز در رديف تحقيقات ارزشمند آن اداره قرار گرفته و رضايت بسياري از اساتيد دانشگاه را به خود جلب نموده است.
گياه دارويي آنغوزه، ارزشمند ترين و گران ترين گياه دارويي در جهان مي باشد كه منشأ و رويشگاه اصلي آن ايران من جمله استان هاي جنوبي مانند فارس و كرمان و يزد و سيستان و بلوچستان بوده و  اغلب بيماران كه درد هاي لاعلاجي دارند از قدرت درماني اين گياه بسيار با ارزش بي خبر هستند و همچون (آب در كوزه و ما تشنه لبان مي گرديم)، شايد بسياري از مردم اگر از شفا بخشي اين گياه با خبر بودند، طول عمر متوسط آنان مانند مردم هند و پاكستان و  افغانستان، كه طول عمر بيشتري دارند با استفاده آنان از اين گياه، هرگز زود اين دنيا را ترك نمي كردند.

طبق تحقيقاتي كه از سراسر دنيا به عمل آمده است، كشورهاي هند و پاكستان و افغانستان از طول عمر بيشتري برخوردار هستند و علت آن اين است كه سالانه از مقدار زيادي صمغ آنغوزه اي كه از كشور ايران به آن كشورها صادر مي گردد استفاده مي نمايند و به علت بالا بودن گوگرد موجود در اين گياه دارويي كه بسيار تند و بو دار مي باشد و همچنين ساير مواد مؤثره اين گياه دارو، آنان از قدرت و سلامت طول عمر بيشتري برخوردار هستند. و بسياري از بيماري هاي لاعلاج مانند سرطان ها را علاج مي نمايد و سالانه بيش از چندين تن از ايران به كشورهاي جنوب شرق آسيا صادر مي گردد. و لذا توضيحات بيشتر موارد درماني و رويشگاه و استفاده و كاربردها و روش استحصال سمغ از اين گياه دارويي و توضيحات كافي درمتن اين مقاله وجود دارد كه فقط با دانلود نمودن آن مي توان به اطلاعات آن دست يافت.


خرید و دانلود  مقاله تحقيقي گياه دارويي آنغوزه






:: برچسب‌ها: تحقيق گياه دارويي آنغوزه، مقاله تحقيقي گياه دارويي آنغوزه، گياه دارويي با ارزش آنغوزه، آنغوزه گياه دارويي با ارزش و ضد حشرات، مقاله تحقيقي گياه دارويي آنغوزه در اداره منابع طبيعي استان فارس، مفيدترين گياه دارويي تحقيق شده در منابع طبيعي استان فارس، ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: